CelebFa16 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

نینا دوبرو در مهمانی بعد از مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب 2011

Posted by Ali Yazdanijoo در ژانویه 18, 2011

نینا دوبرو بازیگر 21 ساله که در سریال پرطرفدار Vampire Diaries نقش اصلی رو بازی میکند در مهمانی بعد از مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب 2011 رفته بود سیزن جدید این سریال Vampire Diaries از 27 ژانویه همین ماه پخش خواهد شد

12 پاسخ to “نینا دوبرو در مهمانی بعد از مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب 2011”

  1. salome said

    یه کمی شبیه اینا شده

  2. مهتا said

    توي سريال قيافش بهتره

  3. melika said

    وای حدا من عاشقه این سریالم
    عاشقه دیمن:دی
    چی میشه زودتر بیاد

  4. سپيده said

    چه پاهاي استخوني !

  5. Tara said

    واااای منم عاشششششق دیمنم
    خییییییییییلی هاته بیشرف
    استفانم هاته آخه لامصب
    اصن سوهان روحه سریاله آدم شکنجه می شه انقدر همشون هاتن!!

  6. Mary fashion said

    کمتر میزنه!!!
    فیسش خوبه… 😉

  7. GLAMBERT pari said

    من عاشق سریال Vampire Diaries ام
    خیلی قشنگه… از نینا هم بدم نمیاد ولی اینجا آرایشش بد شده انگار خیلی پیره

  8. melika said

    من صداشو خیلی دوس دارم از صداهای این مدلی خوشم میاد
    هیکلشم دوس دارم
    ولییییییییی دیمن یه چیزه دیگس لامصب

  9. vahid said

    نچ از تو این چیزی در نمیاد

  10. Hamidselena said

    کی میدونست این بچه خوشگل 22 سالشه

بیان دیدگاه